Tien om niet te zien

ergernissen-op-hotel

Hotel.info, de website die meer dan 2.000.000 reviews van hotelbezoekers telt, maakte recent een analyse van de belangrijkste negatieve recensies. Uit die analyse werd de top 10 van de grootste ergernissen van hotelbezoekers gedistilleerd.

 

De grootste ergernis blijkt vreemd genoeg niet zozeer een slecht bed te zijn of een vuile kamer, maar wel de extra kosten die voor de wifi, parkeerplaats of handdoeken bij het zwembad worden aangerekend.

 

Het overzicht maakt duidelijk waar hoteleigenaars op moeten letten om klanten tevreden te houden en negatieve recensies online te vermijden. Dit is de uiteindelijke top tien van de grootste frustraties bij hotelbezoekers:

1. Extra kosten aanrekenen voor wifi, parking, ontbijt, ...
2. Een gebrekkige service
3. Te weinig keuze bieden bij het ontbijt
4. Oncomfortabele bedden
5. Vuile kamers
6. Onvriendelijk personeel
7. Ondermaatse kwaliteit van het ontbijt
8. Lawaaierige kamer
9. Ongelijke verhouding prijs-kwaliteit
10. Het hotel komt beloftes niet na

 

Heb jij zelf nog andere (kleine) ergernissen als je op hotel gaat? Word snel fan van onze Facebookpagina en vertel er ons alles over!

 

Lees ook andere artikels over Hotels